„Náhody neexistují, “ říká Zlata Biedermannová, majitelka SeenMedia PR 
Jméno a příjmení: Zlata Biedermannová
Název společnosti: SeenMedia PR
Pozice: majitelka
Obor: Public relations
Členství v klubu: Holiday Inn středa

Řekněte nám prosím, čím se Vaše společnost/firma zabývá a jaká je Vaše pozice?

SeenMedia PR už patnáct let tvoří a zprostředkovává mediální výstupy pro desítky firem a jednotlivců na našem trhu. Rozhovory a reportáže o našich klientech se pravidelně objevují v 95% médií v ČR počínaje MFDnes, Hospodářskými novinami, prestižním magazínem Forbes či lifestylovými magazíny jako Elle, Marianne, Esquire. Můžete je vidět a slyšet v televizních a rozhlasových pořadech jako Host Radiožurnálu, Dobré ráno ČT, Snídaně s Novou, Všechnopárty, Show Jana Krause, Studio 6 ČT  i v televizním a rozhlasovém zpravodajství. Stejně tak i na internetu.

Kdo jsou Vaši typičtí zákazníci nebo jaké zákazníky právě hledáte?

Menší a středně velké české firmy s jedním majitelem, jasnou vizí a filozofií. Firmy, které vědí, že PR je pro ně investicí nikoli výdajem! Chtějí se odlišit od konkurence a společně s námi pozvednout svou image a vytvořit pozitivní, kvalitní a dlouhodobý obraz své společnosti.

Co se Vám v poslední době povedlo? Jaké jsou Vaše úspěchy, na které jste pyšní?

Díky tomu, že jsme svému klientovi zprostředkovali živý rozhovor v pořadu Studio 6 ČT , během 2 hodin od odvysílání jsme vyprodali limitovanou edici charitativního kalendáře DOMA 2021 a o 50% zvedli celkový prodej. Výtěžek z prodeje tohoto kalendáře putuje do hospice Cesta domů a i díky nám na jeho účet putuje o zhruba půl milionu korun více, než před zahájením naší spolupráce. Také jsem velmi hrdá na to, že jsme v době koronakrize bravurně zvládli krizové PR pro síť třinácti Alzheimercenter v ČR a ještě jsme díky kvalitnímu PR dopomohli k obsazení jednoho z nich. Tohle PR má pro nás ohromný smysl!

Máte nějaké životní krédo?

S úsměvem jde všechno líp! A přestože je to někdy pekelně složité, není nad to se usmát i ve chvíli, kdy se vám chce plakat…