Jméno a příjmení: Milan Šámal

Název společnosti: Ing. Milan Šámal 

Pozice: OSVČ

Obor: Reality

Členství v klubu: Palace středa IIDeveloperský klub Praha


Řekněte nám prosím, čím se Vaše společnost/firma zabývá a jaká je Vaše pozice?

Jsem samostatný realitní makléř s působností v Praze a středních Čechách se specializací na prodej bytů domů a pozemků. Spolupracuji s profesionály z oboru práva, financí, daní a stavebnictví, abych s nimi dokázal vyřešit jakoukoliv zapeklitost týkající se realit.

Svou práci stavím na třech pilířích

První pilíř je příprava nemovitosti na prodejNemovitost zkrátka musí udělat dojem na případného zájemce

  • Proto začínám vždy se službou home staging, aby vypadala atraktivně. Samozřejmostí jsou profesionální fotografie
  • Vytvářím videoprohlídku nemovitosti a okolí, která zajistí, že inzerát bude mít výrazně vyšší návštěvnost oproti ostatním inzerátům
  • K nemovitosti vytvářím 2D a 3D půdorysy, díky kterým si případný zájemce jasně představí dispozice nemovitosti.
  • Používám 3D scan nemovitosti, aby si zájemce mohl nemovitost virtuálně projít a před prohlídkou si ji mohl detailně prohlédnout.
  • Připravím atraktivní text, kde vyzdvihnu veškeré benefity, které daná nemovitost a lokalita nabízí

A když je toto vše připravené, nechám připravit vlastní webovou stránku k nemovitosti, kde jsou uvedeny veškeré potřebné informace k úspěšné prezentaci. Příkladem jedné takové stránky je www.dumstrasnice.cz.

Druhým pilířem je kvalitní propagace 

Inzeruji na hlavních placených inzertních serverech, sociálních sítích, ale také využívám tisk v podobě letáků či inzerce v lokálních médiích, aby daná nemovitost byla vidět. Využívám také PPC reklamu (Pay Per Click) a propaguji nemovitost na internetu. Toto vše vede k tomu, že se nemovitost dostane k té správné skupině zájemců a prodá se rychleji než jiné.  

Třetím pilířem jsou špičkové služby  

Služby prověřeného advokáta, který připraví kvalitní smlouvy a zajistí úschovu listin a financí jsou absolutním základem. K tomu přidávám zprostředkování financování, kde kolegové si dovedou poradit i se zapeklitými případy, zajištění PENB, kontroly radonu na pozemku, zajištění stěhování či stavebních prací, doporučení kvalitního architekta či převod energií. Zkrátka mi jde o to, aby klient měl kompletní servis a nemusel se o nic starat.

Kdo jsou Vaši typičtí zákazníci nebo jaké zákazníky právě hledáte?

Mými typickým klienty jsou jsou především soukromé osoby. Jednak to jsou podnikatelé, kteří dokáží ocenit rozsah a kvalitu poskytovaných služeb a chtějí takzvaně službu na klíč s tím, že se nechtějí o nic starat a očekávají úspěšný výsledek. To druhou skupinou jsou lidé, kteří se původně pokoušeli prodat sami nemovitost, ale nedařilo se jim to.

Rád spolupracuji s klienty, kteří mi věří a při prodeji mi nechávají takzvaně volnou ruku. Považuji za velmi důležitou vzájemnou důvěru mezi makléřem a klientem. Proto mám ve svém logu slova “Důvěra” a “Profesionalita”, která jsou klíčovými atributy, kterými se ve své práci řídím.

Své služby nabízím všem, kdo zvažují prodej své soukromé nemovitosti. A na začátek každému nabízím nezávaznou 30 minutou konzultaci k prodeji zdarma. Pokud jste v této situaci, neváhejte mě kontaktovat.

Co se Vám v poslední době povedlo? Jaké jsou Vaše úspěchy, na které jste pyšní?

Vždy mám radost když se podaří prodat nemovitost za vyšší cenu než jsem původně plánoval a poté, co dojde k dokončení obchodu, tak vidím spokojenost v očích prodávajících.  Potěší mě, když mi volá zájemce o prodej nemovitosti, který na mě dostal doporučení od některého z klientů, kterému jsem prodával nemovitost.

Máte nějaké životní krédo?

Kdo chce zapalovat, musí sám hořet.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email