„Dotáhnu to, na co Vy nemáte čas!,“ říká Veronika Gajdzicová, Interim manager na volné noze.

Jméno a příjmení: Veronika Gajdzicová

Název společnosti: Veronika Gajdzicová 

Pozice: Interim manager

Obor: Interim management, finanční plánování, controlling a reporting, procesní řízení, řízení projektů

Členství v klubu: Excelentní klub Brno 


 

Řekněte nám prosím, čím se Vaše společnost/firma zabývá a jaká je Vaše pozice?

Pracuji jako Interim manager a věnuji se oblastem jako jsou:

  • Analýza dat a jejich efektivní využití pro rozhodování.
  • Nastavení controllingu a reportingu pro lepší přehled o výkonnosti.
  • Zefektivnění a mapování procesů, které vedou k vyšší produktivitě.
  • Řízení svěřených projektů, ať už krátkodobých nebo dlouhodobých.
  • Individuální konzultace pro management a majitele firem.

Více informací o mé práci najdete na mém webu.

 

Kdo jsou Vaši typičtí zákazníci nebo jaké zákazníky právě hledáte?

Nejčastěji podporuji management a majitele firem, kteří jsou přetížení a neustále odkládají úkoly na „AŽ“. Mohu pomoci tam, kde lidé trpí provozní slepotou a chybí jim nadhled.

Moje práce může být krátkodobá i dlouhodobá, rozsah spolupráce nastavíme individuálně.

 

Co se Vám v poslední době povedlo? Jaké jsou Vaše úspěchy, na které jste pyšní?

Podpora Technického ředitele: hyponamíru

  • Nastavení technické strategie.
  • Stanovení náplní práce jeho týmu.
  • Definování KPI pro pravidelný controlling.

Zlepšení procesů ve strojírenské firmě: KLEPAC Production, s.r.o. , CNC obrábění

  • Mapování procesů a návrh pracovních postupů.

Optimalizace ERP softwaru SyteLine: AWEC Aluminium Products s.r.o.

  • Identifikace úzkých míst a návrh zlepšení.
  • Spolupráce s dodavatelem softwaru i zaměstnanci na implementaci.

Vytvoření aplikace pro konverzi objednávek do ERP systému: AWEC Aluminium Products s.r.o.

  • Analýza potřeb klienta, definice zadání, testování a implementace.

Podpora HR týmu: VITOM realitní ekosystém

  • Výběr a implementace HR softwaru + školení zaměstnanců.
  • Podpora při komunikaci s právní kanceláří v rámci Whistleblowing.
  • Vytváření směrnic a nastavení procesu pro správu majetku.

Zlepšení efektivity obchodu: Banky.cz

    • Optimalizace time-managementu obchodníka.
    • Zrychlení komunikace se zákazníky i týmem.
    • Nastavení obchodních procesů, zavedení controllingu a reportingu.

 

Máte nějaké životní krédo?

„Kdo chce, hledá způsoby. Kdo nechce, hledá důvody.“

Spolupracuji s Business Friends – propojení se zajímavými podnikateli a manažery.

Více o mých službách najdete na webu.

 

Kontaktní údaje:

Telefon: +420 774 841 480
E-mail: vgajdzicova@interimky.cz
Web: Vega Interim

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email