„Zákazníky často překvapí, do jaké míry vzhled jejich prezentace ovlivňuje, jak lidé vnímají jejich produkty a značku.“, říká grafický designer Pavel Burdych.


Jméno a příjmení: Pavel Burdych
Název společnosti: Pavel Burdych, www.burdych.design
Obor: grafický design a vizuální komunikace
Členství v klubu: Pražský klub podnikatelských příležitostí


 

Řekněte nám prosím, čím se Vaše společnost/firma zabývá a jaká je Vaše pozice?

Jsem grafický designer s přesahem do typografie a brandingu. Zaměřuji se na loga a vizuální identity. Pracuji pro menší a střední firmy, organizace a jednotlivce. Pro zavedené značky i pro startupy.
 
Zákazníkům…
  • pomáhám vizuálně vyjádřit osobité rysy a kvality jejich práce, značky nebo produktu.
  • pomáhám vytvořit vizuální jazyk značky a navázat spojení s jejím publikem.
  • pomáhám aktualizovat vizuální identitu s ohledem na společenský a kulturní kontext.
Kladu důraz na originální a kreativní řešení, ale respektuji ověřená know-how a výzkumy.

Kdo jsou Vaši typičtí zákazníci nebo jaké zákazníky právě hledáte?

Každý zákazník má individuální potřeby a požadavky. Troufám si říci, že zákazníci za mnou přicházejí kvůli kvalitě výstupů, ale i přístupu, který jde víc do hloubky. Nenabízím rychlá a šablonovitá řešení. Jsem ideální parťák pro ty, kteří staví svému podnikání solidní základy. Většina zákazníků mě oslovila opakovaně a pro některé jsem pracoval dlouhodobě několik let.

Co se Vám v poslední době povedlo? Jaké jsou Vaše úspěchy, na které jste pyšní?

Těší mě, že zákazníci, kteří stále podnikají, dodnes používají moje loga. Nikdo z nich logo nezměnil. Za profesní úspěch také považuji to, že i po 20 letech praxe mám stále chuť hledat a učit se nové věci. Je to můj styl práce a myslím si, že je to nezbytné pro jakoukoliv kreativní profesi.

Máte nějaké životní krédo?

Životní krédo nemám. Co se týká mé práce, věřím, že design má působit proti uniformitě a konzervatismu ve společnosti a kultuře. Dobrý design podporuje vývoj, změny i svobodu a porozumění.