HR & OWNERS business day
Připojte se k nám na 3. ročník konference speciálně navržené pro HRisty, ředitele firem a manažery týmů.
Tato akce je určena pro všechny, kteří pracují s lidmi, řídí týmy a zároveň kladou velký důraz na praktickou přidanou hodnotu nových informací.
HR & OWNERS
BUSINESS DAY
Připojte se k nám na třetí ročník konference, která je speciálně navržena pro HRisty, ředitele firem a manažery týmů.
Tato akce je určena pro všechny, kteří pracují s lidmi, řídí týmy a zároveň kladou velký důraz na praktickou přidanou hodnotu nových informací.
O konferenci
Přinášíme vám den plný příležitostí: atraktivní řečníky z různých odvětví, interaktivní workshopy, které umožňují aktivní zapojení, a miniveletrh s exkluzivními konferenčními nabídkami.
Nechte se inspirovat a odneste si praktické nápady a tipy, které můžete aplikovat přímo ve vaší praxi.
8
8 řečníků
7
7 workshopů
34
34 stánků
150+
Networking
- 8 profesionálních řečníků: Získáte cenné vhledy od předních odborníků, kteří se podělí o své zkušenosti a znalosti.
- 7 zážitkových workshopů:Ponořte se do praktických workshopů, kde nebudete jen pasivně poslouchat, ale také se aktivně zapojíte a získáte konkrétní dovednosti aplikovatelné ve vaší každodenní praxi
- 34 inspirativních stánků na miniveletrhu: Objevte nové produkty a služby, které mohou pomoci vaší firmě růst
- 150+ Kontaktů na networking: Rozšiřte svou profesní síť díky interakci s 200 účastníky z různých odvětví.
Program
Představujeme vám kompletní program plný předních odborníků, kteří vám v rámci dopoledních přednášek a odpoledních workshopů nabídnou aktuální a inspirativní obsah.
DOPOLEDNE – Přednáškový blok 8:45 – 12:40
ODPOLEDNE– Workshopy 13:30 – 18:30
+ Miniveletrh, kde se bude prezentovat přes 20 firem se speciálním konferenčním programem a nabídkami
Sledujte nás na facebooku, abyste nezmeškali žádné novinky.
Přednášky
9:00 – 9:15
TerraHunt je herní platforma pro týmové outdoorové, indoorové a virtuální hry. Nachází široké uplatnění při realizaci firemních akcí, kongresů, teambuildingů, v cestovním ruchu a také jako doplněk vzdělávacích aktivit. Platforma zahrnuje aplikace pro iOS, Android, webovou aplikaci a webové administrativní rozhraní, které slouží k tvorbě a editaci obsahu a spouštění eventů.
Z-AGENCY, přímý provozovatel této herní platformy, organizuje teambuildingové programy po celém světě. Herní platforma TerraHunt je rovněž k dispozici k pronájmu dalším subjektům, jako jsou obce nebo resorty, které ji využívají k vlastním komerčním aktivitám.
Více informací naleznete na www.terrahunt.com.
9:20 – 9:50
Naučte se principy přípravy na nezapomenutelný první dojem. Jak si otevřít dveře příležitostí dřív, než stihnete promluvit. Na co nezapomenout před důležitou schůzkou a také to, abyste působili dostatečně autenticky a ve svém komfortu, přitom profesionálně. Můžete se naučit nesoudit na základě prvního dojmu, nelze ho však nemít. Usnadněte ostatním situaci, aby si Vás zařadili do své správné kategorie a neměli pochyby, zda slova, činy i celkový dojem korespondují. Zjistíte, že na detailech záleží a předsudky se dají využít ve svůj prospěch.
9:55 – 10:25
Už vám někdo tvrdil, že emoce nepatří do práce? A co třeba situace, kdy vás někdo nebo něco tak naštve, že máte chuť bouchnout dveřmi nebo se nezmůžete na slovo a jen mlčíte? Emoce si nevybírají, kam patří nebo ne. Prostě tam jsou. A my jako lídři, šéfové týmů a firem, se s nimi potřebujeme naučit pracovat. U sebe i u druhých. Přijďte si pro praktické tipy, jak s emocemi v práci zacházet a zlepšovat díky tomu výsledky i vztahy ve vašem týmu.
10:45 – 11:00
Rozvoj talentů? Co to znamená v našem firemním prostředí a v naší společnosti? Rozvíjíme naše skutečné talenty nebo pouze nabíráme další vědomosti? Rozvinout to, co nám bylo dáno do vínku jako talent může dát smysl našemu životu. Pojďme se společně podívat na možná poněkud netradiční, ale velmi funkční a přirozený způsob, jak můžeme rozvíjet nejen náš vlastní talent a jak jej také realizovat.
11:05 – 11:20
Umělá inteligence (AI) se stává nezbytným nástrojem pro moderní HR oddělení. Tato přednáška se zaměří na praktické aplikace AI v oblasti lidských zdrojů a představí, jak může AI zvýšit efektivitu, snížit náklady a zlepšit zážitek zaměstnanců i kandidátů. Probereme automatizaci náboru, kde AI efektivně vybírá kandidáty na základě klíčových slov a dovedností, čímž usnadňuje práci recruiterům. Dále se zaměříme na využití chatbotů pro rychlé a přesné odpovědi na časté dotazy zaměstnanců a kandidátů, což zlepšuje interní komunikaci a šetří čas. Rovněž se podíváme na možnosti AI v marketingu a brandingu, včetně vytváření chytlavých pracovních inzerátů a analýzy reputace značky na sociálních sítích. Přijďte se inspirovat, jak využít potenciál AI ve vašem HR oddělení.
11:25 – 11:40
V přednášce se dozvíte více o základních kamenech zdravé firmy a dozvíte se, jak můžete tyto klíčové prvky efektivně využít v rámci týmů i celé organizace. Představíme vám konkrétní tipy, které pomáhají udržovat firemní hodnoty živé, a podělíme se o nástroje pro jejich lepší přijetí a dodržování. Neopomeneme ani roli lídrů a jejich přístup k lidem, který zásadně ovlivňuje rozvoj zaměstnanců a přispívá k příjemnému pracovnímu prostředí, kde se zaměstnanci cítí spokojení a šťastní.
11:45 – 12:00
Nahlédnete pod pokličku integrace 2 významných nápojářských společností s odlišnou firemní kulturou. Jak správně smíchat více než tisíc zaměstnanců, tak aby z toho firma měla užitek? Zjistíte, které kroky vedly k postupnému sblížení firemních kultur a které naopak nefungovaly tak, jak jsme si mysleli. Dozvíte se, na jakých metrikách „měříme” firemní kulturu a proč si myslíme, že spojeni obou společností se podařilo.
12:05 – 12:20
Děsí vás přechod na jiný firemní systém, ale ještě více vás sužuje pohled na nepořádek v datech společnosti? Už jenom představa toho, že budete muset veškeré informace o zákaznících, zaměstnancích i chodu firmy přehodit na jiné místo vám nahání husí kůži? Odhalte možnosti, jak na to snáze a jednoduše za využití automatizace, modernizace a digitalizace.
Cílem přednášky je zbavit vás obav ze zavádění nových procesů, které uklidí v datech. „Debordeiizovat“ a přivést vás k efektivnímu řízení náboru i firmy celkově.
12:25 – 12:40
Síť OREA hotelů přináší vysoký standard služeb po celé České republice. Objevte všechny možnosti a najděte ideální místo pro své firemní akce, ale i hezký víkend s rodinou.
Workshopy
13:30 – 14:45 Sál 1
Přijďte na workshop tvořit s kostičkami LEGO® a přitom nalezněte váš optimální výkon.
Jste unaveni z neproduktivních schůzek, které vedou jen k dalším úkolům? Váháte přijmout změny a držíte se zastaralých postupů? LEGO® SERIOUS PLAY® nabízí lepší způsob, jak přistupovat k budoucí adaptabilitě a může vám pomoci překonat vaše obavy a být lépe připraveni na to co přichází.
Každý účastník si odnese i malý dárek.
14:55 až 15:40 Sál 1
Poznejte unikátní metodu, jak můžete zásadně zlepšit svoji mentální odolnost či odolnost vašich zaměstnanců na základě metrik a přístupů využívaných vrcholovými sportovci a elitními bezpečnostními složkami.
V průběhu semináře vás naučím základní techniky pro posílení vaší mentální odolnosti a představím vám metodu, jako pomocí sledování variability srdečního tepu přesně identifikovat stresové momenty jednotlivých pracovníků či pracovních týmů. Díky této analýze pak budete schopni prostřednictvím mentálního tréninku a dalších efektivních přístupů cíleně posílit mentální schopnosti a odolnost svých kolegů a kolegyň. Poznejte nástroje, které vám pomohou zvýšit výkonnost a spokojenost vašich týmů a zajistí konkurenční výhodu.
15:50 až 16:35 Sál 1
Pojmenujte si své businessové problémy a rovnou si odneste konkrétní vhodná řešení, kdy vám AI opravdu ušetří čas i peníze.
Mnoho firem dnes touží po digitalizaci, ale často ani netuší, co to skutečně znamená. Tento workshop se zaměří na demystifikaci umělé inteligence a digitalizace, zejména v oblasti HR, ale také v managementu, výrobě a logistice. Účastníci se prostřednictvím hravé gamifikace naučí pojmenovat své obchodní problémy a hledat vhodná řešení. Workshop simuluje “nákupní” prostředí, kde se místo produktů nabízí digitální technologie a řešení. Na závěr se zaměříme na pochopení a specifikaci problémů, které potřebujeme řešit, a naučíme se, jak správně přistupovat k jejich řešení od samého počátku. Cílem je naučit se nezačínat od konce a najít efektivní cestu k digitální transformaci.
16:45 až 17:30 Sál 1
Přijďte si vyzkoušet roli degustátora vína a objevte tajemství someliérského umění.
Velmi interaktivní workshop zaměřený na vaše smysly. Přijďte si vyzkoušet, jestli poznáte chutě a vůně vína, tak jak se to dělá na degustátorských zkouškách. Inspirováno delším teambuildingem, který děláme pro firmy ve Vinařství Vican. Třeba v sobě objevíte skrytý talent. A když ne, tak alespoň získáte inspiraci, kam zajet s kolegy na teambuilding.
Po skončení workshopu se k nám přidají další zájemci o skleničku a volný networking.
14:00 až 14:45 Sál 2
Zavítejte mimo komfortní zónu, vystupte s minutovou improvizační řeči na neznámé téma a získejte cennou zpětnou vazbu pro zlepšení vaší komunikace.
Brněnský řečnický klub si pro vás připravuje workshop, jehož cílem je vyzkoušet si improvizovaný projev a odejít s konkrétní zpětnou vazbou na svůj přednes.
Improvizace vás naučí: přemýšlet za pochodu. Využívat naučené nástroje (hlas, gesta, struktura řeči) s minimální přípravou.
14:55 až 15:40 Sál 2
Naučte se, jak vnímat konflikt jako příležitost, vyzkoušíte si konkrétní techniky, které zabrání eskalaci konfliktu.
Práce s konfliktem – zvládejte jej jinak a lépe. Konfliktním situacím v práci se nejde vyhnout, jde je ale dobře zvládnout. Ukážu Vám, jak vnímat konflikt jako příležitost, jaké techniky užít pro práci s emocemi a zabránění eskalace konfliktu. Při jeho řešení přestanete spoléhat na náhodu a budete si umět připravit dobrou vyjednávací strategii a také odhalit případné blafování druhé strany.
15:50 až 16:35 Sál 2
Odneste si jasný postup jak krok po kroku posilovat svůj mozek, podpořit inteligenci a mít hlavu plnou nápadů.
Inteligence, soustředění a kreativita jsou kognitivními funkcemi našeho mozku a dokážeme je svým životním stylem ovlivnit podobně jako svou váhu nebo sílu. Naše inteligence nám “není pouze dána” a pozitivní životní přístup se “nelze pouze naučit”. Fyzické zdraví našeho mozku – jeho dostatečný výživa, zapojení i odpočinek jsou klíčovými faktory pro mentální pohodu a výkon. Co tedy dělat po zdravý mozek, vyšší inteligenci a hlavu plnou nápadů si řekněme krok po kroku.
16:45 – 17:30 Sál 2
Objevte sílu vašeho vzhledu a odneste si praktické nástroje, jak ho efektivně využít ve prospěch vašeho života a kariéry.
Vzhled hraje v našich životech důležitou roli a každý jej řeší. Ovlivňuje, jak se cítíme, jak působíme na druhé, a jak nás ostatní vnímají a respektují.
Přijďte si pro cenné tipy podle čeho se správně rozhodovat při výběru oblečení na různé tipy schůzek, jednání či příležitostí. Jak ve svém vzhledu působit úspěšně a profesionálně, a přitom zůstali sami sebou a cítili se dobře.
Získáte rady jak rychle a efektivně nakupovat oblečení, aniž byste trávili dlouhé hodiny v nákupních centrech.
Dobrý vzhled přispívá ke spokojenosti, sebevědomí, motivaci a výkonnosti člověka.
Nechte svůj vzhled pracovat pro sebe.
Vstupenky
Ceny vstupenek
* všechny cenu jsou bez DPH
Pokud potřebujte provést platbu přes fakturu vyplňte tento formulář a my Vám fakturu do 3 pracovních dnů vystavíme a pošleme mailem.
Co zahrnuje vaše vstupenka?
- Dopolední přednáškový blok: Sledujte řadu inspirativních přednášek.
- Odpolední vstup na veletrh: Prozkoumejte stánky plné produktů a služeb, které mohou obohatit vaše podnikání.
- Účast na workshopech: Máte možnost zúčastnit se 1-2 z našich nabízených workshopů. Registrace na konkrétní workshopy začíná na začátku července.
- Networkingové příležitosti: Rozšiřte své profesní kontakty díky našemu organizovanému networkingovému programu a získejte seznam kontaktů na další účastníky akce.
- Doprovodný program: Nechte se bavit naším doprovodnými aktivitami, například fotokoutek.
- Kompletní občerstvení: Užijte si bohatý raut na snídani a oběd, během dne vás čekají coffee breaky a navíc welcome drink na přivítanou.
- Parkování: Pro účastníky je možno využít hotelová parkoviště do naplnění kapacity zdarma.
Kontakty
Lenka Maloňová – účastníci, partneři a vystupující
Telefon: +420 724 306 029
Email: lenka@vican.wine
Michaela Markel – marketing, vstupenky
Telefon: +420 731 020 673
Email: michaela.markel@modernileader.cz
FAQ
Parkování je zajištěno zdarma na 3 hotelových parkovištích - viz mapa. Parkovací lístek pro volný výjezd vám na recepci potvrdí, když jim ukážete jmenovku z konference, a to před vaším odjezdem.
Ovšem počet míst je bohužel omezen kapacitou hotelových parkovišť. Prosíme vás proto, pokud jedete z jedné firmy, zkuste se domluvit na jednom voze. Pokud by se stalo, že kapacita parkovišť bude naplněna, budete muset prosím využít veřejné parkovací stání v okolí hotelu. Je zde modrá zóna B s tarifem 20 Kč/hod. Můžete zaplatit pohodlně i z aplikace ParkSimply Brno.
Registrace na konferenci bude probíhat v čase 7:15 - 8:30 ve foyer hotelu.
U registrace obdržíte vaši jmenovku, překontrolujete workshopy, na které jste přihlášení a dostanete základní instrukce, kde se co nachází.
Doražte prosím včas, abyste si v čase 7:15 - 8:30 mohli vychutnat i připravenou snídani, našli jste si místo v sále a byli připraveni na start programu v 8:45.
Je to letní business casual. Oblečte se, ať vám to je příjmené.
Hotel je klimatozovaný.
Foyer
Registrace a snídaně: 7:15 - 8:30
Hlavní sál
Přivítání a představení Business Friends, networking: 8:45 - 9:00
První blok přednášek: 9:00 - 10:25
Přestávka: 10:25 - 10:45
Druhý blok přednášek 10:45 - 12:40
Druhé patro
Oběd: 12:40 - 14: 00 + případně i prohlídka hotelu pro zájemce
Sál A
Miniveletrh partnerských firem: 12:40 - 17:30
Worshopy
Místnost D - 13:30 - 14:45 (Kushnir)
Hlavní sál - 14:55 - 17:30 (Vopálka, Strempeková + Stehlíková + Ducháčková, Maloňová)
Horní salonek, druhé patro - 14:00 - 17:30 (Toastmástři, Koncer, Zdráhalová, Dufková)
Foyer
Závěrečný networking nad číší vína: 17:30 - 18:30