HR & OWNERS business day

Připojte se k nám na 3. ročník konference speciálně navržené pro HRisty, ředitele firem a manažery týmů.

Tato akce je určena pro každého, kdo pracuje s lidmi, řídí týmy, a klade velký důraz na praktickou přidanou hodnotu nových informací.

HR & OWNERS

BUSINESS DAY

Připojte se k nám na třetí ročník konference, která je speciálně navržena pro HRisty, ředitele firem a manažery týmů.

Tato akce je určena pro všechny, kteří pracují s lidmi a řídí týmy, a kteří klade velký důraz na praktickou přidanou hodnotu nových informací.

O konferenci

Přinášíme vám den plný příležitostí: atraktivní řečníky z různých odvětví, interaktivní workshopy, které umožňují aktivní zapojení, a miniveletrh s exkluzivními konferenčními nabídkami.

Nechte se inspirovat a odneste si praktické nápady a tipy, které můžete aplikovat přímo ve vaší praxi.

8

Profesionálních řečníků

8 řečníků

Získáte cenné vhledy od předních odborníků, kteří se podělí o své zkušenosti a znalosti.

7

Zážitkových workshopů

7 workshopů

Ponořte se do praktických workshopů, kde nebudete jen pasivně poslouchat, ale také se aktivně zapojíte a získáte konkrétní dovednosti aplikovatelné ve vaší každodenní praxi.

34

Inspirativních stánků na miniveletrhu

34 stánků

Objevte nové produkty a služby, které mohou pomoci vaší firmě růst.

150+

Kontaktů na networking

Networking

Rozšiřte svou profesní síť díky interakci až s 200 účastníky z různých odvětví.
  • 8 profesionálních řečníků: Získáte cenné vhledy od předních odborníků, kteří se podělí o své zkušenosti a znalosti.
  • 7 zážitkových workshopů:Ponořte se do praktických workshopů, kde nebudete jen pasivně poslouchat, ale také se aktivně zapojíte a získáte konkrétní dovednosti aplikovatelné ve vaší každodenní praxi
  • 34 inspirativních stánků na miniveletrhu: Objevte nové produkty a služby, které mohou pomoci vaší firmě růst
  • 150+ Kontaktů na networking: Rozšiřte svou profesní síť díky interakci s 200 účastníky z různých odvětví.

Program

Aktivně pracujeme na tom, aby se k nám připojili přední odborníci a my vám mohli nabídnout aktuální a inspirativní obsah.
Postupně budeme doplňovat potvrzené vystupující i workshopy. Kompletní program včetně časů zveřejníme v červenci.

Sledujte nás, abyste nezmeškali žádné novinky.

Potvrzení vystupující

Vstupenky

Co zahrnuje vaše vstupenka?

  • Dopolední přednáškový blok: Sledujte řadu inspirativních přednášek.
  • Odpolední vstup na veletrh: Prozkoumejte naše stánky plné produktů a služeb, které mohou obohatit vaše podnikání.
  • Účast na workshopech: Máte možnost zúčastnit se 1-2 z našich nabízených workshopů. Registrace na konkrétní workshopy začíná na začátku července.
  • Networkingové příležitosti: Rozšiřte své profesní kontakty díky našemu organizovanému networkingovému programu a získejte seznam kontaktů na další účastníky akce.
  • Doprovodný program: Nechte se bavit naším doprovodnými aktivitami  například fotokoutek.
  • Kompletní občerstvení: Užijte si bohatý raut na snídani a oběd, během dne vás čekají coffee breaky a navíc welcome drink na přivítanou.
  • Parkování: Pro účastníky je rezervováno místo přímo u hotelu.

Kontakty

Lenka Maloňová, účastníci, partneři a vystupující

Telefon: +420 724 306 029

Email: lenka@vican.wine

Michaela Markel, marketing

Telefon: +420 731 020 673

Email: michaela.markel@modernileader.cz

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Hlavní partneři