Veronika Honsová alias Content Queen pomáhá podnikatelům lépe uchopit svou značku a pomocí obsahu oslovit a zaujmout jejich zákazníky.

Pozice: majitelka

Členství v klubu: AvantGarde čtvrtek, Holiday Inn středa

Obor: obsahový marketing

Řekněte nám prosím, čím se Vaše společnost/firma zabývá a jaká je Vaše pozice?

Obsah je vše, co propaguje vaši značku, ale nemusí vést k přímému nákupu. Zahrnuje texty na webu, komunikaci na sociálních sítích, články v blogu a další aktivity (např. natáčení videí či podcastů).

Vytvářím obsahové strategie, jejíchž součástí je definice značky, základní sdělení o tom, co děláte, nastavení cílů a výběr vhodných formátů a témat pro tvorbu obsahu. Často klientům vytvářím každý měsíc redakční plány, podle kterých si pak vedou svou komunikaci.

Kdo jsou Vaši typičtí zákazníci nebo jaké zákazníky právě hledáte?

Pomáhám nejčastěji drobným podnikatelům a živnostníkům, kteří si většinu marketingových věcí dělají sami a potřebují nasměrovat a vytvořit nějakou smysluplnou koncepci. A nejsou buď dostatečně kreativní nebo na to nemají čas.

Co se Vám v poslední době povedlo? Jaké jsou Vaše úspěchy, na které jste pyšní?

Podařilo se mi během pár měsíců z této zprvu nevýznamné aktivity vytvořit značku, která mě zaměstnává na plný úvazek. Pomohla jsem už desítkám podnikatelům s jejich komunikací a proškolila jsem přes 100 lidí.