„Úkolem marketingu je komunikovat hodnotu, kterou mají vaše produkty či služby pro zákazníka.“ říká Milena Žitníková, spolumajitelka marketingového studia StartOnline.
Jméno a příjmení: Mgr. Milena Yasmin Žitníková
Název společnosti: StartOnline s.r.o.
Pozice: spolumajitelka
Obor: online marketing
Členství v klubu: Palace středa I

Řekněte nám prosím, čím se Vaše společnost/firma zabývá a jaká je Vaše pozice?
Tvoříme hodnotově zaměřené online strategie a pak je také realizujeme. Firmám a jednotlivcům nabízíme služby komplexního online marketingu, který členíme na 3 části:
I. STRATEGIE: Definujeme, kdo je vaše cílová skupina a co a v jaké fázi ji sdělit o hodnotě vaší nabídky. Nastavíme, jaké reklamní kanály používat a jak je synergicky kombinovat. Připravíme marketingový plán, abyste dosáhli svých cílů.
II. REALIZACE: Tvoříme weby v prostředí WordPressu. Píšeme obsah, připravujeme SEO analýzy a SEO editing obsahu. Realizujeme reklamní kampaně ve vyhledávačích, v obsahové síti internetu a na sociálních sítích. Připravujeme newslettery. To, co si chcete dělat sami, vás naučíme.
III. OPTIMALIZACE: Nastavujeme analytické nástroje, kterými vyhodnocujeme všechny online aktivity. Testujeme a ověřujeme naše hypotézy. Navrhujeme zlepšení na základě získané zpětné vazby.
Tým StartOnline tvoří dvě majitelky, já a Žanet Krasnecová, a 6 odborníků na jednotlivé oblasti online marketingu.
Kdo jsou Vaši typičtí zákazníci nebo jaké zákazníky právě hledáte?
Našimi zákazníky jsou jednotlivci, menší i střední firmy, které chtějí využít potenciál online prostředí pro své podnikání. Ať už začínáte nebo své online aktivity potřebujete revidovat a zefektivnit, můžeme se spojit a pobavit o možnostech spolupráce.
Hledáme firmy či jednotlivce, kteří jsou zapálení pro svou vizi, věří v hodnotu svých produktů a služeb a vítají partnerskou spolupráci, kde na obou stranách vytěžíme to nejlepší, co je v nás.
Co se Vám v poslední době povedlo? Jaké jsou Vaše úspěchy, na které jste pyšní?
Za úspěch považuji především dlouholeté vztahy s našimi klienty. Z posledních projektů mohu uvést:
- Uvedení na trh nového vzdělávacího systému pro firemní výuku angličtiny pro společnost DynEd (strategie pro LinkedIn, realizace LinkedIn kampaní a tvorba prodejní stránky)
- Nastartování a zvyšování objemu online prodeje pro Jahodárnu Brozany (úpravy a SEO webu a eshopu, tvorba nového obsahu, realizace reklamních kampaní v systémech Google Ads, Sklik a na Facebooku)
- Zahájení prodeje online kurzu čchi-kungu Orel v hnízdě (strategie a finanční model prodeje, úpravy a SEO webu, realizace reklamních kampaní v systému Google Ads, Sklik a na Facebooku)
Více o našich projektech se dozvíte na našem webu.
Máte nějaké životní krédo?
Být otevřená a připravena pro to, co se chce dít.