„Marketing musíte dělat jako investici. Každá vložená koruna se vám musí mnohonásobně vrátit,“ říká Marek Šalanda, majitel a jednatel BlackFields s.r.o.

Jméno a příjmení: Mgr. Marek Šalanda

Název společnosti: BlackFields s.r.o.

Pozice: jednatel

Obor: online a offline marketing, weby a e-shopy

Členství v klubu: 1. Business Club Brno


 

Řekněte nám prosím, čím se Vaše společnost/firma zabývá a jaká je Vaše pozice?

Jsme specialisté na získávání zákazníků. Pomáháme vám vytvořit vše, co pro jejich získání potřebujete – od návrhu loga a design manuálu, přes webové stránky, nebo e-shop, až ke všem formám marketingu, včetně online marketingu, kde jsme velmi silní, nebo outdoorové propagace, tištěných médií, rádia či televize. Za každou vloženou korunou do marketingu vidíme investici, která musí mít svoji návratnost.

Jsem sice jednatelem, ale ve firmě mám pozici obchodního ředitele a konzultanta, protože mě nejvíce baví komunikace se zákazníky a navrhování řešení, které zákazníkům pomůže v tom, co potřebují.

Kdo jsou Vaši typičtí zákazníci nebo jaké zákazníky právě hledáte?

Umíme pomoci i zcela začínající firmě, nebo projektu. Tím, že ji provedeme úplnými začátky – od loga a firemních barev přes web, nebo e-shop – pomáháme položit pevné základní kameny pro další získávání zákazníků.

V oblasti online marketingu, outdooru a dalšího, co si pod pojmem marketing umíte představit, se zaměřujeme spíše na střední a větší firmy. Několika našim zákazníkům pomáháme získávat zákazníky také v zahraničí.

Co se Vám v poslední době povedlo? Jaké jsou Vaše úspěchy, na které jste pyšní?

Jsem pyšný na každý měsíc, pokaždé se objeví něco, na co můžeme být pyšní. Z těch posledních projektů jsme například pomohli s logem, barvami, webem, nebo polepy stylového coworkingového centra v Brně: JanacekOffice.cz

U těch větších zákazníků se nám například v případě iStyle.cz povedlo snížit náklady na marketing pod 1 % z obratu, který jsme jim přinesli prokazatelně naším marketingem.

Máte nějaké životní krédo?

V životě litujeme vždy toho, co jsme neudělali, než toho, co jsme udělali.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email